[ Babykamer accessoires ]

7/29/2014




Babykamer accessoires, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik vind het heerlijk om 's avonds op de bank te ploffen en het internet af te struinen naar spulletjes waar ik de babykamer mee zou kunnen aankleden.  Ik heb inmiddels een flinke wishlist maar dit zijn een paar van mijn favoriete black & white accessoires.


[ 1. LEGO opbergbox ] [ psikhouvanjou ]
[ 2. Black & white matroeska's ] [ psikhouvanjou ]
[ 3. Farg Form wolken kussen ] [ Lekmer ]
[ 4. Fine little day kussen en deken ] [ Coos-je ]
[ 5.  Assembli papier neushoorn DIY kit ] [ Indie-ish ]
[ 6. Naked Lunge doll ] [ A day with kate ]
[ 7. MiniWilla nijntje poster ] [ Coos-je ]

Mijn eerste aankopen waren een hanglamp met houten kralen van Bloomingville en een nijntje poster van Miniwilla die ik beide online bij Coos-je kocht. De lamp hangt inmiddels maar voor de poster moet ik nog een plekje zoeken. Mr. Agent hangt nu in de woonkamer maar is toch best groot, of de babykamer is bij nader inzien toch best "klein" dat zou ook nog kunnen ;). 


[ Bloomingville ]

[ MinniWilla ]
[ Room Copenhagen ]



Geen opmerkingen:

Een reactie posten