[ H&M Newborn Exclusive collectie ]

8/13/2014



ELLE.nl kwam gisteren met super leuk modenieuws. H&M lanceert namelijk in september een nieuwe duurzamere babylijn in de maten 50 t/m 74. Dat is nieuws waar mijn hartje, en ik denk dat van menig ander- en aanstaande moeder, sneller van gaat kloppen.
Ik ben fan van de H&M en een groot deel van mijn kast, en ook dat van mijn aanstaande kleine ventje, hangt vol met kleding van deze modegigant. De nieuwe lijn zal naast kleding ook accessoires als dekentjes, rammelaars en zelfs een luiertas bevatten. 

Niet alleen is de Newborn Exclusive lijn verantwoord door het gebruik van duurzamere materialen maar met de verkoop van deze collectie steunt de H&M ook nog eens het UNICEF vaccinatieprogramma.

De Newborn Exclusive lijn van de H&M zal vanaf 11 september te koop zijn bij hm.com, ik kan niet wachten!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten